Reise

The Roof

Kun 2 hele dager igjen av bryllupsreisen, før vi vender snuten hjem mot kalde Norge på lørdag. Det frister ikke mye, for å si det sånn! Vi nyter late dager på stranden, med mye god drikke. Akkurat ...

Inside

Bryllupsreisen som vi har gledet oss til i en liten evighet, er endelig her. Nesten så jeg må klype meg i armen! Som jeg nevnte tidligere bor vi på The Beloved Hotel. Vi har en casita som heter Her...

Checked Inn

Endelig har bryllupsreisen startet! Vi landet i Cancun, Mexico på lørdag rundt kl.16. Tidsforskjellen er stor; vi er 7 timer bak Norge. Vi ble hentet av privatsjåfør og kjørt til The Beloved Hotel,...

London anyone?

Neste tirsdag setter mannen og jeg kurs mot London. Min bedre halvdel skal på messe i jobbsammenheng, jeg derimot skal surre rundt på egenhånd til mannen er ferdig med sitt. Vi var i London...

L.O.U.N.G.E

Nå er vi endelig på reisefot! Vi dro fra Gøteborg i går kveld, mellomlandet i Berlin, og i skrivende stund slapper vi av i en luksuriøs lounge i Abu Dahbi.Her er det nydelig frokostbuffe, alt av dr...

Ready For Honeymoon

Om kun 26 dager er vi herr og fru! Men på grunn av familietur til Filippinene i sommer, skal vi ikke på bryllupsreise før til høsten. Vi gleder oss masse til begge turene, men bryllupsreisen er noe...

Excited

Akkurat så excited er vi om dagen! Vi skal nemlig på en liten weekendtur 4-6.mai. På mandag booket vi flybilletter. Trodde ikke vi skulle ut å fly før vi skal til Filippinene, men vi sitter alt...

Dreaming

Påsken er vel overstått, og jeg må innrømme at kroppen burde vært på sukkeravvenning. Ikke lett å gå fra uhemmet "mums" til knekkebrød. Når det er sagt, så er det kun 73 dager til bryllupet. Begynn...

Riga

Familiene våre er USA-frelst og vi er intet unntak. Siden jeg gikk i første klasse har det vært årlige turer over dammen. I 2007 begynte kjæresten å være med også, og det har nærmest blitt en tradi...

Difficult choice!

Etter fem avslappende og super koselige dager i Riga, sitter vi nå på Friday's. Flyet vårt går om to timer og vi rekker lunsj før vi setter snuten mot Norge.Jeg elsker Friday's, spesielt drinkene. ...

Shopping

Vi koser oss masse her i Riga. Mat og drikke koster halvparten eller mindre enn hva det gjør i Norge. Det er masse kjøpesenter og butikker her, men kan ikke skryte på meg massiv shopping(les: heldi...

Destination: Rhodos

En vakker, gresk øy med ca 320 soldager i året. Et fantastisk flott sted med noe for enhver smak. Vi har vært på Rhodos 3 ganger, og liker oss best i Rhodos by. Der har du mulighet til å kombinere ...

LOVE

...Starbucks! Har blitt noen turer til kaffesjappe No.1 denne ferien. Blir aldri lei frappe! It's so good! Siste gang innom Starbucks for denne gang..sukk. Det resulterte i en caramel frappe light ...

Five and one

I dag har vi vært sammen i 5 år og vært forlovet i 1 år(møttes for 8 år siden). Tenk at for et år siden var vi i Las Vegas...SAVN! Koffertene er pakket og ved tre tiden setter vi kursen mot Rhodos....

V.A.C.A.T.I.O.N

Beklager dårlig oppdatering i helgen, men den har virkelig flydd avgårde. Etter kaken var levert på fredag, rakk jeg en liten tur til byen for å treffe noen venniner og titte innom den nye ...

Destination: Barbados

Jeg står for nesten alt av bryllupsplanleggingen vår. Elskling hjelper meg selvfølgelig om jeg trenger det, men jeg har hovedansvaret for at ting blir gjort. Så hva er hans ansvar? Bryllups...

Shop ´til you drop

På lørdag kl 05.00 satt vi kursen mot Gekås. Vi har lenge snakket om at det hadde vært artig med en tur til Ullared. Har vurdert å leie hytte på campingen, men de er jo fullbooket i lang ti...

Wonderful Copenhagen

Da er vi tilbake etter noen fantastiske dager på tur. Vi tok båten fra Oslo på Skjærtorsdag; med beste familien, mye god mat og drikke. Skravlet og koste oss hele torsdagen. Det ble en tidlig kveld...